Harry Potter - Golden Snitch

LOL - Fitness Centre Versi Cepat Atau Versi Biasa

fitness centre versi cepat atau versi biasa

Suatu hari....
Seorang lelaki yang memang gemuk masuk ke sebuah fitness center dgn niat untuk menguruskan badan. Seorang perempuan di kaunter mempromosikan pakej mereka kepada lelaki tadi, “Kami ada menawarkan 2 program di sini, untuk versi 'biasa' RM50 dan RM100 untuk versi 'Cepat'. 'Saya nak cuba program versi biasa dahulu sebab saya baru juga try-try kuruskan badan', kata lelaki tadi. 'OK. Silakan masuk ke bilik NO. 1 di penjuru bilik sana', jawap penjaga kaunter.

Lelaki tadi itu pun masuklah ke bilik yang disuruh. Selang beberapa minit kemudian, datanglah seorang perempuan yang cantik dan potongan badan yang mantap. Dia kemudian menanggalkan kesemua pakaian sehinggakan lelaki tadi dah tak senang duduk dan berpeluh-peluh.

Perempuan tadi berkata, 'Kalau tuan dapat kejar saya, tuan bole buat aaaaapa saja dgn saya… hee hee hee' dan dia terus berlari di dalam bilik itu. Mamat tadi pun kejar punya kejar, sampai 10 minit, pun tidak dapat-dapat jugak. Dia cuba lagi sampai akhirnya, dia jatuh terjelepuk ke lantai… pengsan.

Apabila dia sedar, dia terus ke penimbang dan mendapati beran badannya telah turun 3kg. 'Wow! Memang berbaloi aku bayar RM50. Senang rupanya nak kuruskan badan', katanya sendirian.

Esoknya, dia datang lagi ke situ dan terus ditegur oleh perempuan di kaunter. Setelah diberitahu program seperti yang semalam juga, dia bersetuju untuk cuba versi ‘Cepat’. 'OK. Encik sila masuk ke bilik NO. 2 dipenjuru bilik sana', jawap penjaga kaunter sambil tersenyum.

Setelah beberapa minit didalam bilik itu, datanglah seorang body-builder yang sangat tough dan terus melondehkan pakaiannya. Body-builder itu berkata, “Saya akan kejar kamu dalam bilik ini dan kalau saya dapat…….... hehehe”

(Sumber Cerita)

No comments:

Post a Comment

Don't forget to drop your comment.. Thanks ya!

Tutorial Blog Tutorial Blog Tutorial Blog
Creative Commons License
Khaiangel (Dot) Com is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License
.
©KhaiAngel.Blogspot.Com All Rights Reserved