Harry Potter - Golden Snitch

Creative Dreams International -Business

Perintis Peluang Perniagaan Antarabangsa
TENTANG CDI

Creative Dreams International adalah syarikat E-pembelajaran yang baru ditubuhkan yang memasarkan program E-pembelajaran bagi pelajar dari sekolah rendah darjah 1 hingga sekolah menengah tingkatan 5 dimana seiring dengan silabus dari kementerian pendidikan malaysia.
Perintis Peluang Perniagaan Antarabangsa

Creative Dreams adalah impian yang diinginkan oleh President En. K. Thinesh Kumar, sebagai graduan computer dan memahami bidang E-pembelajaran, impiannya adalah untuk memulakan Portal pendidikan online dengan harga yang berpatutan yang mampu dimiliki setiap ibu bapa tak kira kaya atau miskin untuk mendapatkan akses yang lengkap dari pembelajaran secara online dan juga dapat memberikan akses dari kemajuan cara belajar tersebut yang dapat memberikan keuntungan positivebagi anak-anak di masa akan datang.

Dengan kerjasama panel guru yang berpengalaman dan berkelayakan, mereka memukan kerjasama tersebut untuk menghasilkan produk E-pembelajaran yang luar biasa dengan input output dan sistem pembelajaran nyata dengan adanya suara latar para pengajar untuk setiap topic yang meliputi pembelajaran secara objektif dan subjektif sesuai dengan sukatan pelajaran darjah 1 hingga tingkatan 5.

Dengan adanya program e-pembelajaran lengkap seperti ini , President dari Creative Dreams International menaruh harapan besar untuk dapat menyaksikan kesuksesan cara belajar dan pengajaran melalui FOCUS A bagi setiap masyarakat.

MISI CDI

Misi CDI adalah untuk menyediakan peluang kepada masyarakat Malaysia untuk merubah dan memiliki kehidupan yang lebih baik dengan memperkenalkan program Webucation terkini dimana sistem tersebut dirancang seiring dengan mata pelajaran yang dikeluarkan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia.

Beserta dengan pelan perniaggan yang sangat menguntungkan, program latihan pembangunan gred tinggi dengan sentuhan peribadi, syarikat kami percaya akan dapat menyumbang balik melalui insentive yang menguntungkan. Perusahaan kami memberikan insentif dan penghargaan yang tinggi bagi pihak yang bergabung.

CDI percaya bahwa misinya dalam menjalankan industri ini akan dapat membantu dan meningkatkan gaya hidup rakyat Malaysia di masa akan datang.

Tutorial Blog Tutorial Blog Tutorial Blog
Creative Commons License
Khaiangel (Dot) Com is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License
.
©KhaiAngel.Blogspot.Com All Rights Reserved