Harry Potter - Golden Snitch

Biz - Peluang Perniagaan Sebagai Perintis Di Creative Dreams International

PELUANG DI CREATIVE DREAMS INTERNATIONAL


Creative Dreams International bukan sahaja menawarkan peluang untuk jutaan pelajar untuk mencapai gred yang cemerlang dalam ujian mereka, tetapi juga memberikan peluang sebagai perintis perniagaan antarabangsa dalam bidang "Webucations" kepada ibu bapa mereka untuk mencapai kebebasan kewangan melalui plan perniagaan yang unik.

Creative Dreams International merencanakan pencapaian sukses bagi anak murid dan juga ibu bapa melalui program e-pembelajaran (E-Learning) yang lengkap dengan input dan output pembelajaran bagi anak murid dan kaedah perniagaan yang unik dan menguntungkan ibu bapa serta mewujudkan mimpi menjadi reliti. Sebagaimana yang disampaikan oleh bekas Perdana Menteri Malaysia Tun Dr. Mahathir Bin Mohamad pada salah satu forum pendidikan beliau.

“Hari-Hari penyampaian melalui lisan dan kapur tulis sudah berlalu”. Hari ini kita telah beranjak ke era ICT dimana anak-anak kita perlu diperkenalkan kepada system teknologi tersebut dari usia kecil sehingga mereka bersedia untuk mengendalikan sistem ICT tersebut secara global dan dapat memberikan dan menjanjikan masa depan yang lebih cerah. Sistem program e-learning FOCUS-A akan menjadi keperluan pada setiap rumah dalam waktu yang singkat kerana program pembelajarannya yang lengkap dan terkini pasti dinanti-nantikan oleh setiap ibu bapa bagi anak-anak mereka. 

Tuisyen dalam keadaan yang selesa dan selamat, 
7 hari dalam seminggu, 365 hari dalam 1 tahun 
SETIAP MASA, DIMANA SAJA !!! 

KEKUATAN CREATIVE DREAMS
Creative Dreams International terdiri daripada ahli-ahli yang memiliki “Dream Team”. President Creative Dreams yang sangat komited pada permiagaan ini dan menjayakannya dengan penuh tenaga positif dan pemikiran positif dalam memimpin perusahaan ini untuk mencapai yang terbaik dalam waktu yang sangat singkat. Seorang CEO dengan pengalaman yang sangat tinggi dalam bidang perniagaan, bersemangat dan bertanggungjawab dalam membangunkan perniagaan ini bersama-sama. Falsafah mereka adalah “Sukses dan Kegagalan tergantung kepada usaha diri sendiri” Bergabunglah dengan kami dalam “Perjalanan Sukses Kami”.

Panel guru-guru yang menyadiakan platform pendidikan online e-learning iaitu Fokus A terdiri lebih dari 30 guru berkelayakan memiliki tanggung jawab untuk memberikan input dan output pelajaran-pelajaran yang ada dengan kualiti yang terbaik. Melengkapi kurikulum dari darjah 1 hingga tingkatan 5 dimana mata pelajaran tersebut didampingi dengan suara latar (voice over) dari guru menikut subjek-subjek tertentu dan persidangan video (video conferencing) di antara guru dan anak murid adalah nilai tambahan kepada program ini.

Ahli-ahli IT terpilih sebagai sandaran kepada teknologi terkini akan hadir untuk memberikan modifikasi atas teknologi terkini dari masa ke semasa. Mesra Pengguna dari staf Customer Service kami akan sentiasa melayani anda pada setiap masa.

KELEBIHAN CREATIVE DREAMS INTERNATIONAL


Sudah pasti anda menginginkan peluang untuk memiliki waktu dan wang lebih yang dapat membantu situasi kewangan apabila terjadinya kehilangan pekerjaan, perubahan dalam keperluan keluarga dan meningkatkan gaya hidup anda… Terlepas dari masalah masa lalu dan pengalaman anda, Creative Dreams bersedia membantu berjuta-juta orang untuk meningkatkan mutu dan gaya kehidupan anda melalui peluang perniagaan unik ini yang ditawarkan oleh Creative Dreams International.
  • Perniagaan bebas milik anda sendiri
    Kerja sambilan dan anda atur sendiri aktiviti anda sendiri
  • Perniagaan yang berisiko rendah dengan modal berpatutan
    Tiada inventori atau pelaburan yang besar
  • Kualiti produk yang terjamin
    Yakin apabila menggunakan dan mempromosikan produk
  • Latihan dan Program sokongan
    Untuk memperolehi sukses serta merta
  • Hasil yang sudah terbukit
    Hasil program yang telah terbukti dapat pulangan yang lumayan dan saksama
  • Pendapatan yang berterusan
    Perubahan gaya hidup dengan serta merta yang dapat membantu dalam pelan
    persaraan anda di masa akan datang

Tutorial Blog Tutorial Blog Tutorial Blog
Creative Commons License
Khaiangel (Dot) Com is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License
.
©KhaiAngel.Blogspot.Com All Rights Reserved