Harry Potter - Golden Snitch

OMG - Katil Facebook



Bagi mereka yang Obses dengan rangkaian sosial, Ini dia katil Facebook direka khas bagi pengguna facebook 24jam.

Konsep katil ini dicipta oleh pereka
Croatia Tomislav Zvonarić, dan ianya hanya dalam bentuk model pada masa sekarang, tetapi kreativiti beliau ini menggabungkan keselesaan dan fungsi katil tersebut.

Satu kawasan kerja juga dibina ke dalam ruang katil ini, membolehkan pengguna menyemak maklumat terkini Facebook pada komputer mereka semasa duduk di bahagian atas katil. Kemudahan-kemudahan lain termasuk pemegang keyboard, pelantar untuk tetikus dan lekukan kecil untuk skrin komputer. Di samping itu, kerusi - dengan penutup yang berwarna merah, juga memaparkan logo Facebook - terletak di  bahagian atas "F."


Saiz sebenar model (seperti yang dilihat dalam gambar) tidak diketahui sehingga kini. Jika Zvonarić cuba untuk benar-benar menghasilkan dan menjual katil, ia berkemungkinan akan diluluskan oleh Facebook.


"Saya mahu mewujudkan reka bentuk yang menekankan hubungan antara Facebook dan pengguna," Zvonarić kepada Mashable. "Saya telah menerima banyak pertanyaan daripada orang di seluruh dunia tentang di mana untuk membeli, dan saya ingin bekerja dengan Facebook untuk mengubahnya menjadi satu realiti."

 
"Konsep Facebook adalah mengenai berkongsi idea, pengembaraan, persahabatan, parti dan gambar dengan kawan anda," Camacho berusia 30 tahun pengasas kelab Humbert berkata kepada kepada The Guardian. "Jadi apa yang kami mahu lakukan adalah untuk membina kelab malam dengan konsep ini, di mana orang ramai boleh datang dan berkongsi sesuatu dengan rakan-rakan mereka, menghabiskan malam yang sejuk, berkongsi gambar, pengalaman dan bersenang-senang."


Adakah anda terkejut melihat produk yang menggunakan jenama Facebook ini? Dan yang paling penting, adakah anda akan tidur di atas katil seperti ini?

(Sumber)

No comments:

Post a Comment

Don't forget to drop your comment.. Thanks ya!

Tutorial Blog Tutorial Blog Tutorial Blog
Creative Commons License
Khaiangel (Dot) Com is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License
.
©KhaiAngel.Blogspot.Com All Rights Reserved