Harry Potter - Golden Snitch

Biz - Mesin ATM Jual Cupcake?

Sprinkles Beverly Hills mengumumkan perasmian mesin cupcake automatik 24-jam yang pertama (29 Feb 2012) kini ia sedang beroperasi dgn jayanya.

Jurutera Sprinkles, Vineet Chaplot ada bersama ketika pelancaran mesin cupcake automatik ini untuk memastikan segalanya berjalan dengan lancar. Menurut beliau, di belakang grates logam automat ini, pelanggan boleh melihat 600 cupcake fresh yang ditempatkan di kotak masing-masing dan sedia untuk dibeli.

ATM cupcake ini juga menyediakan perkhidmatan menjual pakaian dan juga makanan untuk haiwan peliharaan. untuk membeli barangan ini, ianya semudah membeli minuman tin ataupun mengeluarkan duit di mesin ATM.

Dengan menggunakan konsep yang sama, kita juga boleh mengadaptasi idea ini dan buat di Malaysia. contohnya ATM untuk penjualan mee segera, nasi lemak, kuih pisang?, minyak masak, gula.. dan banyak lagi, mengikut kreativiti, dan kesesuaian bisnes masing-masing. Modal pun kena besar juga sebap perlu hire jurutera AKA engineer untuk cipta mesin itu untuk korang. (>^.^)>


Sila lihat klip video di atas untk mengetahui betapa mudahnya untuk membeli cupcake ini.

(Sumber)

No comments:

Post a Comment

Don't forget to drop your comment.. Thanks ya!

Tutorial Blog Tutorial Blog Tutorial Blog
Creative Commons License
Khaiangel (Dot) Com is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License
.
©KhaiAngel.Blogspot.Com All Rights Reserved