Harry Potter - Golden Snitch

Facebook Versi Haiwan



Facebook telah menguasai hidup kebanyakan orang, tidak kira di Malaysia mahupun seluruh dunia. Kalau Facebook ni menjadi sebuah negara, ia akan menjadi negara ketiga terbesar di dunia selepas China dan India. 

Sekiranya Facebook boleh digunakan oleh binatang, sudah pasti status facebook mereka akan menjadi sangat menarik. Hmm, jom imagine:

Anjing Poodle: "Kejap lagi aku nak ke saloon, malam ni ada dinner... "

Nyamuk Aedis : "Alamak aku dapat HIV positive AIDS.. Q____Q"

Ayam : "My friends .. kalau aku tak update status esok.. maksudnya aku sudah digoreng.. i Luv u All.."

 
Sotong : "Mehhh.. nak refill ink, dah nak habis"


Khinzir : "Aku difitnah sebarkan flu.. Shit!.."

 
Kambing : "Selamat Hari Raya haji.. Semalam aku tak jadi disembelih.. :D"


Lipas : "oYeah.. aku terselamat daripada Semburan Ridset.."

 
Lembu : "Adei.. Boss aku meraba-raba lagi susu aku.."

 
Kucing : "Anakku yang pertama sehingga ke-lima, aku sendiri binggung siapa bapanya?.."

 

No comments:

Post a Comment

Don't forget to drop your comment.. Thanks ya!

Tutorial Blog Tutorial Blog Tutorial Blog
Creative Commons License
Khaiangel (Dot) Com is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License
.
©KhaiAngel.Blogspot.Com All Rights Reserved