Harry Potter - Golden Snitch

Vids - Lawak Mr. Bean Dan Orkestra Olimpik London 2012

lawak mr bean masa olimpik

Hangat Dari Stadium Olimpik
Sukan Olimpik London 2012 (27 Julai 2012)

Setiap dua tahun, atlet terbaik di seluruh dunia berkumpul di Sukan Olimpik - satu perayaan sukan yang memperlihatkan jaguh-jaguh sukan terbaik dunia bertanding sesama sendiri untuk memegang gelaran No. 1 Dunia. Sukan Olompik ni boleh menarik perhatian berbilion-bilion orang di seluruh dunia. Walau bagaimanapun, Olimpik bukan sekadar hanya sukan semata-mata. Olimpik juga memberikan nilai kepada kehidupan, dan menyediakan arena global yang memperlihatkan kombinasi yang unik antara Sukan, budaya, pendidikan, dan perayaan.

Pada Sukan Olimpik di London 2012, kira-kira 10.500 atlet dari 204 negara bersaing dalam 26 acara sukan berlainan, yang terdiri daripada 302 acara pingat. Sama ada atlet memenangi pingat atau tidak, mereka selama-lamanya boleh mengelar diri mereka sebagai "Olimpians" (Peserta Olimpik). Pertandingan sukan tidak syak lagi tumpuan utammerupakan fokus utama sukan Olimpik, dan menyertainya adalam impian bagi setiap atlet si seluruh dunia.


Video Di bawah ini, merupakan gimik di majlis persembahan orkestra pembukaan sukan Olimpik 2012 London. Salah satu pemain Orkestra ini ialah Mr. Bean (Rowan Atkison) ^^



Share if u Like ^^

Smile! :D

1 comment:

Don't forget to drop your comment.. Thanks ya!

Tutorial Blog Tutorial Blog Tutorial Blog
Creative Commons License
Khaiangel (Dot) Com is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License
.
©KhaiAngel.Blogspot.Com All Rights Reserved