Harry Potter - Golden Snitch

Oppa Gangnam Style! 15 Awesome Parodies, Covers and Mashups

Oppa Gangnam Style! 15 Awesome Parodies, Covers and Mashups

Sejak lagu bintang pop Korea Selatan Park Jae-Sang 'Gangnam Style' menyerang persada dunia hiburan seperti Virus, ramai peminat di serata dunia merasakan yang Gangnam Style yang mempunyai Tarian menunggang kuda yang lutsinar ini tidak mencukupi. Covers, Parodies dan Mashups muncul seperti cendawan yang tumbuh selepas hujan. Di sini, saya ada menyusun beberapa Video Gangnam Style yang telah menjadi kegilaan jutaan orang pada masa kini.

Sebelum kita melihat Covers, Parodies dan Mashups, di bawah ini merupakan video asal psy 'Gangnam Style'. Music Video bagi mereka yang belum pernah lihat (atau bagi mereka yang telah melihatnya tetapi tidak puas-puas lagi). Video iti telah views lebih daripada 143,000,875 juta kali (as at 11/09/2012 11:26pm)

PSY - GANGNAM STYLE (강남스타일) M/V



PSY 'Gangnam Style' For Orchestra

ForOrchestra Telah memberikan sentuhan Clasiccal kepada Gangnam Style dan ia sangatlah Hebat!. Kepada pencinta Clasiccal ini korang mesti dengar Music Gangnam style versi Orchestra ini.


PSY vs LMFAO - Sexy Style (Mash-up)

Im Sexy and I Know It.. Hey~! Sexy Lady! Op op op op Oppa Gangnam Style. Ini merupakan video gabungan Gangnam Style dan LMFAO Im Sexy and I Know It.


PSY – Gangnam Style (강남스타일) – Jun Sung Ahn Dance & Violin Cover

Cover ini disampaikan oleh 2 orang? atau 1 orang? saya pun tidak pasti kerana kedua-duanya sangat identical. Corak tarian yang sangat menarik.


Gangnam Style in English Misheard Lyrics - Open Condom Star

Chadwildclay menyanyikan Gangnam Style dalam bahasa English, Sebutannya hampir sama dengan sebutan bahasa asal Gangnam Style.


Gangnam Style Meets Metal

Kepeda peminat Rock Kapak!! Siapa bilang Rockers tidak boleh Gangnam Style.. :D


Orang Sabah Style (Oppa Gangnam Style Parody)

Parody ini dibuat oleh sekumpulan remaja Sabah sempena Sambutan Hari Kemerdekaan Malaysia. Video yang menarik dan lebih kepada mempromosikan Negeri Sabah.

.

Orang Sabah Style Ver 2.0

Parody kepada Parody, Orang Sabah Style Ver 2 ini digubah daripada lagu Orang Sabah Style.  Dibuat oleh Penyampai radio Hitz.fm KK, Era.fm KK and My.fm KK


Oppa KL Style

Seperti lagu Orang Sabah Style. Video Oppa KL Style juga lebih kepada memperkenalkan tempat-tempat menarik yang terdapat di KL (Kuala Lumpur)


Oppa Gangnam Style Guitar

MysteryGuitarMan Menyampaikan Gangnam Style mengunakan beberapa instrument, mengikut susunan music gaya acoustic yang sangat menarik


PSY - GANGNAM STYLE (강남스타일) M/V BYUNTAE STYLE! (PARODY)

"Korean peverts are everywhere" merupakan di antara description video ini. :D Cuba dengar lirik dalam video ni untuk mengetahui kenapa.. (Lirik Bahasa English)


PSY싸이 - GANGNAM STYLE (강남스타일) Waveya 웨이브야 Korean dance team

Kumpulan Penari yang Smexy Dari Korea Manyampaikan tarian gangnam Style. Video ini sudah melebihi 11 juta Views. (Kerana penarinya Comel?)


Pony Gangnam Style

Akhirnya Tarian Kuda Lutsinar ditarikan oleh KUDA!! lol Pony Gangnam Style. (Video ini dimainkan dalam Infinity Loop) Kalau korang lupa untuk tekan Pause atau Stop ia takkan berhenti :D


PSY - Gangnam Style Mirror Dance

Tarian Official Oppa Gangnam Style? Hmm, Hampir sama. Kalau nak Belajar gerak langkah tarian Gangnam Style boleh tengok video ni.

.

PSY (ft. HYUNA) 오빤 딱 내 스타일

Another version of Gangnam Style. Video ni merupakan video official bagi lagu Gangnam Style Versi Perempuan. Dinyanyikan Oleh PSY ft. Hyuna daripada kumpulan 4minutes


Oppa Gangnam Style 10 Hour Loop

Masih tidak mencukupi?? OK~ Korang tengok video Gangnam Style di bawah ni. Korang boleh Gangnam Style selama 10 Jam menggunakan Video ni.


Donate Me for Free Click Here <---

Tags : Oppa Gangnam Style, Gangnam Style Parody, Gangnam Style Cover, Gangnam Style Mashups, Gangnam Style Video Compilations, Gangnam Style Girl Version, Gangnam Style Orchestra, Gangnam Style Rock, Gangnam Style Acoustics, Gangnam Style on Violin, Gangnam Style Bahasa Melayu

No comments:

Post a Comment

Don't forget to drop your comment.. Thanks ya!

Tutorial Blog Tutorial Blog Tutorial Blog
Creative Commons License
Khaiangel (Dot) Com is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License
.
©KhaiAngel.Blogspot.Com All Rights Reserved