Harry Potter - Golden Snitch

KhaiAngeL(Dot)Com Tukar Banner


KhaiAngeL(Dot)Com Tukar Banner

Selamat tinggal banner lama, :)

Baru belajar Photoshop beberapa hari, Khai berjaya buat banner simple yang menggunakan effect seakan-akan glowing gitu. Tanpa segan silu, saya pun tukarlah banner yang lama. Banner kali ni, saya sengaja letakkan gambar di sana, supaya korang leh kenal Author Khaiangel.Com dengan lebih dekat lagi. Saya masih menggunakan background lama, belum terjumpa background sesuai sebagai pengganti :)

KhaiAngeL(Dot)Com Tukar Banner

Amacam?? Cantik tak?? (Nak minta puji kejap) Hahaha, ini hasil kerja photoshop Khai yang pertama. Banyak lagi yang perlu dipelajari dalam Photoshop. Buat masa sekarang, Khai adalah seperti bayi, yang baru belajar merangkak dalam Photoshop, korang tunggulah bila saya dah boleh berlari nanti, saya akan buat Tuto Photoshop pula.. Hehehe (>^.^)>

Apa pendapat korang??


Peace and Out!~


Tags : KhaiAngeL(Dot)Com Tukar Banner, Banner Khaiangel.com, banner Blog, Buat Banner menggunakan Photoshop.

No comments:

Post a Comment

Don't forget to drop your comment.. Thanks ya!

Tutorial Blog Tutorial Blog Tutorial Blog
Creative Commons License
Khaiangel (Dot) Com is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License
.
©KhaiAngel.Blogspot.Com All Rights Reserved