Harry Potter - Golden Snitch

My Story - Jejak Blogger Pencarian Blogger Sabah


Gambar Bandaraya Kota Kinabalu - Cuti.my
Hello hello

Jejak Blogger, pencarian Blogger asal dari sabah. Kepada Blogger sabahan di luar sana, jangan malu jangan segan, marilah kita rapatkan perhubungan blogger orang kita. Sila tinggalkan komen di bawah untuk mengenalkan diri :D

Saya terfikir untuk membuka satu group khas untuk blogger sabahan, tapi kalau korang sudah ada group yang aktif, apa salahnya berkongsi :D saya pun nak join the club juga. Kalau ramai member aktif, bolehlah kita buat garhering Blogger sabahan. Mesti best. Kita juga boleh berkongsi pendapat dan yang paling penting kita boleh menambah ramai kawan. kita jaga secara tidak langsung mungkin boleh menambah trafik masuk kedalam blog kitorang.

Kalau korang ada cadangan, telah mempunyai group, ataupun baru nak buat group, korang boleh hantarkan mesej terus melalui facebook saya www.facebook.com/KhaiangelDotCom ataupun Email ke Khaiangel@gmail.com. Paling senang, tinggal komen dibawah. Saya dengan berbesar hati akan join korang juga :)

Smile :D



3 comments:

  1. hai,.saya bloger dari sabahan..saya suka cadangan kamu tu,..sebagai blogger baru macam saya,memang bagus ada group khas untuk blogger dari sabahan..feel free visit my blog and follow me,.hehe..baru ja ne d blog..thanks ya..
    http://huminodun-queenvillea-home.blogspot.com/2012_07_01_archive.html

    ReplyDelete
  2. @Huminodun Hello :) yep.. memang ada sudah tu group tuk blog sabahan.. boleh cek di sini wsbmania.com

    ReplyDelete

Don't forget to drop your comment.. Thanks ya!

Tutorial Blog Tutorial Blog Tutorial Blog
Creative Commons License
Khaiangel (Dot) Com is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License
.
©KhaiAngel.Blogspot.Com All Rights Reserved