Harry Potter - Golden Snitch

Tutorial - Jadi Ordinary member Nuffnang

Nuffnang turunkan pangkat

Q.Q Saya diturunkan pangkat menjadi Ordinary member Nuffnang.



Beberapa hari yang lalu saya terkejut kerana status Glitterati Nuffnang berubah ke Ordinary member. Saya tertanya-tanya mengapa ini terjadi, saya tidak pernah tampal apa-apa ads daripada sumber-sumber lain (kecuali Heartbeat, Churp2, Says). Tapi Heartbeat, Churp2 dan Says tidak akan menyebabkan saya diturunkan pangkat.

Setelah menghantar e-mail dan bertanya pada pihak nuffnang, dan setelah menunggu 24jam saya mendapat feedback daripada Mr. Nuffnang. Menurut mr. Nuffnang, bukannya saya tidak setia kepada Nuffnang, cuma telah melakukan sedikit kesilapan teknikal. Biar saya sharekan sebahagian e-mail reply daripada Mr. Nuffnang.


Rupanya tindakan saya mem'privatekan' salah satu blog telah membuatkan status Gliterrati ditarik balik. hmm. Kawan2 jangan korang sembarang delete atau privatekan blog yang berdaftar dengan Nuffnang,, nanti korang pun akan diturunkan pangkat seperti saya Q.Q

Smile Q.Q

Tags: Tutorial Blog, Tutorial Blog Ordinary Member Nuffnang, Tutorial Blog Melayu, Cara Buat Blog, Cara Bina Blog, Tutorial Blogspot, Tutorial Blogger

2 comments:

  1. bahaya betol..bukan setakat letak iklan laen tapi privatekan blog pun status tu leh tarik balik..so,tak tanya status Glitterati bila dibagi balik??

    ReplyDelete
  2. Mr Nuffnang kata, automaticly added.. selepes crawler mreka berjaya access web dalam masa 4 hari :>

    ReplyDelete

Don't forget to drop your comment.. Thanks ya!

Tutorial Blog Tutorial Blog Tutorial Blog
Creative Commons License
Khaiangel (Dot) Com is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License
.
©KhaiAngel.Blogspot.Com All Rights Reserved